PracaGrupypl.praca.dyskusjewdrożenia za granicą › Re: wdrozenia za granica
  • Data: 2006-03-25 01:01:59
    Temat: Re: wdrozenia za granica
    Od: "Muchomor" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "gromax" <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> wrote in message
    news:e022fk$mk6$1@inews.gazeta.pl...
    > ty też piszesz, że masz podobnie. serio serio.

    ekhm.. nie rozumiem :)

    > Karta jest narzędziem płatniczym i nie ona jest tu ważna :)

    jasne :) odnioslem tylko wrazenie po przeczytaniu posta OP, ze praktykuje
    sie wysylanie "golego" (bez karty czy 1000 euro w kieszeni _od_pracodawcy_)
    pracownika za granice, a wszelkie koszty (w tym diety) zwraca sie
    pracownikowi po powrocie.

    > a co do wysokości diet... sprawa jak zwykle dyskusyjna. jak masz,załózmy
    > 42
    > ojro diety (np w dojczu), firma zapewnia ci tylko śniadanie to z tej
    > diety
    > w ręku zostaje 15% mniej, czyli ~35 ojro. Obiad, załóżmy 15, kolacja 10.
    > zostaje dycha czyli piwko w barze na dobranoc. na gadżety już całkiem nie
    > dużo zostaje...
    z takim podejscie to faktycznie nie wiele zostaje. Ale jesli firma nie
    zapewnia w ogole wyzywienia to dieta zostaje wydana przez "podroznika" w
    calosci tak jak mu sie podoba. Firma nie wnika czy pracownik przytyl na
    dietach czy wolal zatrzymac sobie z tej diety 90%. Znane sa mi przypadki, ze
    miesieczny pobyt za wielka woda owocowal zakupem 2 niezlych laptopow :)

    pzdr
    Muchomor