PracaGrupypl.praca.dyskusjew czym się kształcić??? › Re: w czym się kształcić???
    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: w czym się kształcić???
    Date: Mon, 13 Dec 2004 08:44:07 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@ntwklan-ka-81-219-112-30.devs.futuro.pl

    Sun, 12 Dec 2004 23:20:53 +0100, na pl.praca.dyskusje, Kyniu napisał(a):

    > Mega rotfl. Chyba nie wiesz co mowisz. Poznanie C/C++/C# to juz kilka lat.
    > Bazy danych - niby to samo - a jednak kazda inna. Znasz Oracle to nie znasz
    > MS SQL. Znasz MS SQL to nie znasz DB2. Znasz DB2 to nie znasz MySQL. A jak
    > bazy danych to moze PHP.

    Nie zrozumiales mojej wypowiedzi, lub tez nieumiejetnie ja przekazalem.
    Albo tez mamy diametralnie rozne zdanie...

    Zakladajac wersje pierwsza i druga, to wlasciwie nie ma o czym pisac, tylko
    wypada sie moze poprosic o wieksza uwage wzajemnie.

    Jesli mowimy zas o wersji trzeciej...

    ...znajomy informatyk - programista zaprasza mnie czasem do siebie, coby mu
    dysk wpiac i zworki ustawic. On nie umie i sie boi zepsuc jak mowi. Lubie
    go wiec pomagam, ale tak naprawde to wlasnie taka sytuacje uwazam za mega
    ROTFL :D

    Widzisz, nie chodzi mi o to, by znac kazdy istniejacy jezyk programowania,
    kazdy mozliwy element komputera, stawiac serwery i sieci, a do tego rysowac
    wektory czy cos.
    Uwazam, ze kazdy kto zwie sie informatykiem ma sobie radzic w informatyce,
    bez wzgledu co mu sie trafi. Nie mowie ze ma miec w malym palcu oracla, ale
    niech choc umie w accessie wyciagac proste dane.

    Bo jak taki lekarz chirurg na ulicy zobaczy wypadek i byc moze umierajacych
    ludzi to IMO musi wiedziec jak pomoc. Zreszta kazdy czlowiek powinien ale
    to inna bajka. Lekarz jest zobligowany do tej wiedzy podwojnie i wszyscy
    oczekuja ze bedzie wiedzial co robic.
    Podobnie informatyk - mozesz byc programista, ale musisz umiec radzic sobie
    z modernizacja sprzetu czy obsluga (niekoniecznie tworzeniem) baz danych.
    Do tego niepotrzebne jest iles tam lat zdobywania wiedzy, tylko ogolne
    ogarniecie wszystkiego.

    Inna rzecz, ze czesto sa ludzie, ktorzy tylko to umieja. Znaczy ogarneli
    wszystko mniej wiecej i nie specjalizuja sie w niczym. Wtedy zaczyna sie
    problem... ale to juz OT.

    --
    Kapsel
    kapsulski(malpka)poczta.onet.pl