PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa zlecenie a ksiazeczka zdrowia › Re: umowa zlecenie a ksiazeczka zdrowia
  • Data: 2002-06-26 20:37:37
    Temat: Re: umowa zlecenie a ksiazeczka zdrowia
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik znany jako "Jacek" <j...@h...net.pl> raczył wystukać:

    > Obecnie jestem zarejestrowany jako bezrobotny, a książeczkę zdrowia podbił
    > mi urząd pracy ale jak przyjme prace na umowe zlecenie (zlecenia) to strace
    > status bezrobotnego i kto dalej bedzie podbijal mi ksiazeczkę. Nie wydaje mi
    > sie by chciala to robic firma dajaca mi zlecenia, chodzby dlatego że to mogą
    > być rózne firmy w miesiącu.

    No właśnie, jak to jest w takich przypadkach? Mam płacony przez
    zleceniodawcę ZUS, a nie mam stempla w książeczce ubezpieczeniowej? Czy
    wpisów (także zaległych) może dokonać mój oddział ZUSu?

    NP: Składak - "Death... is just the beginning vol.V"

    --
    Mother north - united we stand, together we walk
    Phantom north - I'll be there when you hunt them down...