PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa przedwstępna ?? › Re: umowa przedwstępna ??
    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: umowa przedwstępna ??
    Date: Thu, 17 Jul 2008 02:13:00 +0200

    Pieknego dnia Wed, 16 Jul 2008 22:39:20 +0200, "HeFToL"
    <b...@g...pl> zakodowal:

    > Zastanawiam się czy jak podpiszę umowę na okres próbny, czy mogę np. na
    >drugi dzien po jej podpisaniu złożyć wypowiedzenie??

    Możesz. Gdyby jednak strony chciały się zabezpieczyć przed takim
    numerem jednej ze stron (pamiętaj, że to dotyczy obudwu stron)
    wystarczy umowa na czas określony.

    >A po drugie, czy powinnam domagać się jakichś dodatków, czy gratyfikacji, za
    >to, że przez ponad 2 miesiące firma "blokuje" mi możliwość zatrudnienia w
    >jakiejś innej firmie? Co o tym sądzicie??

    A czy pracodawca powinien domagać się od Ciebie gratyfikacji, za to,
    że przez ponad 2 miesiące blokujesz im etat i nie mogą zatrudnić na
    nim nikogo innego?
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded