PracaGrupypl.praca.dyskusjetajne zarobki › Re: tajne zarobki
  • Data: 2006-04-26 20:14:28
    Temat: Re: tajne zarobki
    Od: "zasit" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Miałeś widocznie pecha. U nas przeważnie zatrudnia się ludzi na okres
    > próbny. I wtedy płaci się im właśnie ok. 1000 zł na rękę. Są tego
    > świadomi. Jak również tego, że po okresie próbnym, jeśli się sprawdzą,
    > dostaną podwyżkę w wysokości do 40%.
    > A potem, w ciągu kolejnych okresów pracy dostają (w zależności od
    > postępów) premie uznaniowe i/lub podwyżki. Trudno, by na samym wstępnie
    > zarabiali tyle, ile ceniony, doświadczony inżynier-specjalista."

    o boze to oni slabo zarabiaja
    :]

    "I jestem chwilami przerażona tym, w jaki sposób nadal "nauczają" uczelnie
    techniczne i jakich ludzi wypuszczają dając im do rąk dyplomy i tytuły."
    i do kogo te pretensje? czy choc raz zasugerowalas jak powinni byc ksztlceni
    ludzie na politechnikach?