PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukanie pracy przez lancuszek? › Re: szukanie pracy przez lancuszek?
  • Data: 2005-04-09 09:56:54
    Temat: Re: szukanie pracy przez lancuszek?
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Wojnarowski" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d374av$l71$1@inews.gazeta.pl...

    > PS: a skad ty to mozesz wiedziec?

    Nie wiedziec, tylko wnioskowac na podstawie danych - JK napisal w toku
    dyskusji na tej grupie, kto jest jego klientem, co robi, w jakiej grupie
    dochodow jest. W tej, gdzie dodatkowy wolny czas zaczyna sie cenic wyzej niz
    dodatkowa korzysc, o ile korzysc ta nie jest dosyc duza. Sa strony o wyzszej
    ogladalnosci niz Twoja, ktore bylyby mu sklonne zaplacic za jego wiedze,
    gdyby zechcial cos pisac - i bardziej skuteczne w robieniu mu reklamy jako
    pracodawcy/uslugodawcy. Moge sie oczywiscie mylic, ale dla mnie wyglada to
    tak, ze skladasz oferte niewlasciwemu segmentowi rynku.

    I.