PracaGrupypl.praca.dyskusjeswiatecznie.. talony? › Re: swiatecznie.. talony?
  • Data: 2006-12-12 14:34:15
    Temat: Re: swiatecznie.. talony?
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 12 Dec 2006 14:39:35 +0100, news <n...@n...pl>
    w <elmbfq$9ti$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

    > witam
    >
    > chcialbym sie dowiedziec czy ktos z Szanownych Grupowiczow otrzymał talony
    > na zakupy swiateczne? + mniej wiecej na jaka sume? zawsze mnie ciekawilo czy
    > tylko u mnie nie daja...

    Ogólnie to talony idą z funduszu socjalnego, ale co się z takim
    funduszem dzieje, to sprawa pracodawcy, może on z niego na przykład
    dofinansować posiłki i takie tam.
    Więcej powinno być w kodeksie pracy, jak zwykle.

    Moi rodzice kiedyś dostali. Takie gówniane, które żeby wykorzystać,
    trzebaby wydać 3x tyle, ile na nich było. De facto były to więc kupony
    rabatowe.

    ja czyli jakub
    Revoke.