PracaGrupypl.praca.dyskusjestudent/umowa zlecenie a PIT - ponownie › Re: student/umowa zlecenie a PIT - ponownie
    From: "ukasik..." <u...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: student/umowa zlecenie a PIT - ponownie
    Date: Wed, 24 Mar 2004 12:41:36 +0100

    > jezeli ty masz swoja kopie umowy to na jej podstawie policz sobie tego
    > pita itp.

    swoja kopie mam. na pierwszy rzut oka wszystko jest OK. no moze poza tym ze
    na umowie jest podana kwota netto (zarobkow). ale gdzies juz wczesniej (na
    grupie) wyczytalem ze netto przy umowie zleceniu = 84% calosci. pozostale
    16% to podatek. czy ktos moglby mnie w tym utwierdzic??

    > a przy okazji jak chcesz dokopac pracodawcy to zglos sie do urzedu
    > "jakiegostam" to juz nigdy komu innemu nie wyrzuci umowy do kosza i
    > dlugo to popamieta ;-).

    caly czas sie nad tym zastanawiam.
    w sumie to poza tym "drobnym" wyskokiem to koles byl wobec mnie bardzo w
    porzadku. od poczatku do samego konca. i bardzo to doceniam bo wczesniej
    mialem rozne "jazdy" z pracodawcami. poza tym te 16% o ktrych wspomnialem
    zaplacil mi gotowka wiec finansowo wychodze na czysto.
    z drugiej strony sam fakt tego ze polecial ze mna w karolka a potem wywalil
    mnie praktycznie z minuty na minute (po tym jak sie upomnialem o swoje)
    moglby byc wystarczajacy.
    mam dosyc "mocne" znajomosci w urzedzie skarbowym wiec byloby mi latwiej i
    ktos dopilowalby sprawy. co prawda w innym miescie ale to nie problem jak
    sie dowiedzialem :)
    z kolei czy jest sens??
    firma ma dosyc sporo partnerow w roznych branzach. i jak wykrece mu numer to
    potem ewentualnie moze po mnie jezdzic jak ktos sie bedzie o mnie pytal... z
    drugiej strony jednak jak pracowalem na czarno to nawet jak ktos do niego
    zadzwoni i zapyta o mnie to sie pewnie nie przyzna czy u niego pracowalem :/
    jak sadzicie??

    pozdr.
    Luk