PracaGrupypl.praca.dyskusjeBan Millennium › Re: sie ogłasza, a nie szuka pracowników
  • Data: 2005-03-01 11:01:38
    Temat: Re: sie ogłasza, a nie szuka pracowników
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:6242.00000062.422440ac@newsgate.onet.pl...

    > Bank się ogłasza, bo chce się reklamować. On nie szuka pracowników.
    > W poniedziałki w Wyborczej ogłoszenia są tańsze, a do tego większa
    "czytalność".
    > Szukanie pracowników to tylko pretekst.

    Akurat w przypadku szukania akwizytorow nie. Rotacja na takich stanowiskach
    jest olbrzymia w wiekszosci bankow. Poniewaz z CV i rozmowy kwalifikacyjnej
    trudno jest na 100% wywnioskowac, kto bedzie dobrze sprzedawac (zwlaszcza ze
    czesto zatrudnia sie dla oszczednosci osoby bez doswiadczenia i wielkich
    sukcesow w sprzedazy liczac na to, ze sie miedzy nimi ujawnia talenty), to
    zatrudnia sie np. 20 osob, ktore najlepiej rokuja, patrzy sie przez np. 2-3
    miesiace, jak sobie radza, zostawia sie 1-2 radzace sobie dobre, a reszte
    zespolu sie wymienia i od nowa. Obnizajacych morale zespolu i
    niezadowolonych wywala sie nawet wczesniej. W tej chwili niektore firmy tego
    typu - nie tylko banki - maja juz problemy z rekrutacja, bo poczta
    pantoflowa sie rozeszly wiesci o tym, ze ludzi sie zle traktuje, wywala
    szybko, a praca jest trudna i nie zarabia sie tyle, ile obiecuja i nawet
    desperaci sie nie chca zglaszac - choc to nie dotyczy oczywiscie wszystkich
    firm.

    I.