PracaGrupypl.praca.dyskusjesciagniecie pracownika z urlopu › Re: sciagniecie pracownika z urlopu
  • Data: 2003-08-05 15:51:07
    Temat: Re: sciagniecie pracownika z urlopu
    Od: "Agnieszka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To juz zalezy od ciebie i wagi problemu, oraz od uzgodnien jakie
    poczynilas
    > z przelozonymi idac na urlop.
    Uzgodnien zadnych nie bylo, jestem szarym pracownikiem, ktory nawet nie
    posiada sluzbowej komorki ;)) Kazda osoba jest w stanie mnie zastapic

    > Jesli faktycznie firma ma klopoty i jestes nieodzowna, to ratujac sytuacje
    > firmie ratujesz posrednio swoje i wspolpracownikow posady. Musisz sama to
    > ocenic.

    Firma nie ma wielkich klopotow, po prostu jest sezon urlopowy czyli
    jednoczesnie mniej personelu. Zawsze mozna w przypadku brakow sciagnac
    pracownika z innego miasta. A jakby nie bylo... art 162 KP urlop musi trwac
    14 kolejnych dni kalendarzowych, co w razie sciagniecia mnie z urlopu w tym
    roku nie bedzie mialo miejsca :( A jezeli nie ma 14 dni kalendarzowych to
    wtedy nie ma wyplaconych wczasow pod grusza ;)))

    pozdr. aga