PracaGrupypl.praca.dyskusjerynek pracy dla programistów PL/SQL › Re: rynek pracy dla programistów PL/SQL
  • Data: 2007-08-30 17:50:49
    Temat: Re: rynek pracy dla programistów PL/SQL
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Sie, 15:27, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > W porównaniu do liczby cobolowców i javovców? To lepiej mają
    > cobolowcy. Do tego, o ile wymiana jednego javowca na innego jest dość
    > prosta, to wymiana speca od cobola jest już trudniejsza. Dodam, że o
    > ile znam kilku cobolowców znających aktywnie javę, to w drugą stronę
    > to już nei działa.

    dyskusyjne.

    Ilosc firm poszukujacych j2ee'owcow jest zdecydowanie wieksza niz
    ilosc wakatow dla cobolowcow.

    W odroznieniu od cobolowcow moge przebierac w calej masie firm,
    szukajacych programistow j2ee, a nie jestem ograniczony do kilku na
    krzyz.

    Na dodatek nie obawiam sie wymiany mnie na kogos innego, bo to ja
    zmieniam pracodawcow, za kazdym razem zadajac podwyzki min 30%.

    --

    Pozdrawiam,

    glos