PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiazanie umowy bez wypowiedzenia › Re: rozwiazanie umowy bez wypowiedzenia
  • Data: 2004-10-27 13:51:13
    Temat: Re: rozwiazanie umowy bez wypowiedzenia
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Sun, 24 Oct 2004 15:55:44 +0200, "karol"
    <d...@s...com> zakodował:

    >Chce rozwiazac umowe o prace, bede probowal zrobic to za
    >porozumieniem stron i ze skroceniem okresu wypowiedzenia,

    Nie ma czegoś takiego.
    Albo porozuminie (na zasadach ustalonych w piśmie -może być od zaraz)
    albo wypowiedzenie.

    >chce wypowiedziec umowe bez okresu wypowiedzenia z winy
    >pracodawcy.

    Możesz. Uzasadnieniem może być, że wypłata nie wpłynęła w terminie na
    Twoje konto, że w pokoju jest za zimno, albo że szef jest łysy. I tak
    pracodawca musi to wpisać w świadectwo pracy i wydać je niezwłocznie.
    Dopiero potem może w sądzie dochodzić, że przecież kasa była w
    terminie, w pokoju jest 21* a szef ma pióra do pasa.

    >Czy zmuszanie do pracy poza wyznaczonymi godzinami pracy,
    >w dodatku nieuzsadanione i do wykonowania nie swoich
    >obowiazkow moze byc tego powodem?

    Nie

    >Moim przelozonym jest wojskowy, ktory w moim przekonaniu
    >traktuje mnie bez szacunku, nie pytajac nigdy o to czy
    >moge zostac dluzej i informujac mnie o tym w ostatniej
    >chwili lub w ogole.

    A, to już inna bajka.
    http://www.google.com/search?q=mobbing+kodeks&source
    id=opera&num=25&ie=utf-8&oe=utf-8

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded