PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie o badania okresowe › Re: pytanie o badania okresowe
    From: "Marchewka" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pytanie o badania okresowe
    Date: Wed, 3 Jul 2002 13:38:29 +0200

    Użytkownik "aa" <a...@...com> napisał w wiadomości
    news:afuemn$140q$1@news2.ipartners.pl...
    > Witam
    >
    > Prosze o wskazanie artykulu ktory okresla co przysluguje pracownikowi w
    > chwili kiedy dostanie skierowanie na badani aokresowe.
    > Moj przypadek - dostalem skierowanie - poszedlem na badania w godz. pracy
    > a szef kazal mi wypisac wniosek urlopowy.

    Zupełnie bezpodstawnie.
    KP - art. 229, par. 3. Okresowe i kontrolne bad. lek. przeprowadza sie w
    miare mozliwosci w godzinach pracy. Za czas niewykonywania pracy, w zw. z
    pzrezprow. badaniami, pracownik zachowuje prawo do wynagrodzenia, a w razie
    przejazdu na te badania do innej miejscowosci przyskuguje mu zwrot kosztow
    podrozy wg zasad obowiazujacych przy podrozach sluzbowych.

    Pozdrawiam!
    M.