PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzedstwiciel medyczny/farmaceutyczny › Re: przedstwiciel medyczny/farmaceutyczny
    From: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przedstwiciel medyczny/farmaceutyczny
    Date: Mon, 8 Jul 2002 19:06:02 +0200

    ;) reszta repow nie chce sie przyznac ze jest im .....

    normalnie bo robota jak kazda inna - ma wady i zalety.
    Chociaz ja za swoimi, z wyjatkami nieprzepadalem towarzystow zarozumiale jak
    cholera - a biorac pod uwage jakie nagrody dostawali w porownaniu ze mna i
    innymi pracownikami offic'a szalg nas trafial (szczegolnie biorac pod uwage
    ich arogancje)

    Powodzenia i jak juz dostaniesz ta robote, pomysl czasami ze "glupia"
    ksiegowa i infoprmatyk to tez ludzie :)
    Beny