PracaGrupypl.praca.dyskusjepropozycja zmiany FaQ p.p.o › Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
  • Data: 2004-06-21 21:32:00
    Temat: Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-06-21 23:14, Użytkownik rado napisał :

    > a nie może być coś takiego że wszystkie posty przechodzą na ppo tylko
    > zostaje zmieniony temat na np: ___ŚMIECI___ lub taka informacja zostaje

    Moderator nie ma prawa ingerować w przychodzący post. Musiałaby być
    zdjęta moderacja a jestem pewien że nikt by sam z siebie [Śmieci] w
    temacie nie napisał :)

    > Pe.Ka takie pytanie czy wystarczy jak ustawie swoje OE 6 tak jak jest to
    > napisane w instrukcji trzech obrazków czy konieczne jest do instalowanie
    > jeszcze "OE Power Tool " i "QuoteFix" bo zastosowałem się do instrukcji ale
    > nadal nie wiem czy mam poprawne kodowanie czy nie bo mój post nadal się nie
    > ukazuje na ppo

    IMHO jest ok. QF był lekarstwem na błąd OE w Win95. W nowszych załatwia
    to już poprawka M$, którą zainstalowałeś. Co do PT to jak chcesz. Ma
    kilka ciekawych funkcji http://42.pl/url/6lH.

    A co do ukazywania się to tylko cierpliwości mogę życzyć. Lada godzina
    zapewne popłyną nowe ogłoszenia ;)

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\