PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownik z Ukrainy › Re: pracownik z Ukrainy
  • Data: 2006-09-05 20:08:10
    Temat: Re: pracownik z Ukrainy
    Od: Michał <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz" <s...@b...com> napisał w wiadomości
    news:edkjlm$8nh$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Studentka to chyba za szwaczkę robić nie będzie chciała. Studentów to bym
    > mógł Polaków znaleźć. U nas studentów nie brakuje. Brakuje specjalistów w
    > odpowiednich zawodach.

    Najpierw płacili specjalistom po 4 zł a teraz amnezje udają. W moim małym
    mieście jest sporo zakładów-szwalni i z tego co wiem szwaczki grosze tam
    zarabiały. Jak dobrze płacisz to możesz wziąc od konkurencji pracownika -
    nie jest to złośliwa uwaga tylko uwaga życiowa. Znam przypadek gdzie dwie
    firmy licytowały się o mechanika-kierowce (naprawde sprawdzony facet),
    pozostało na tym że facet został ale dostał 30% podwyżki w firmie, w sumie
    pełni też troche role przedstawiciela - teraz zarabia 1500 netto - nadal
    żadne cuda chyba ...