PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicza ksiązeczka zdrowia › Re: pracownicza ksiązeczka zdrowia
  • Data: 2003-02-03 13:22:48
    Temat: Re: pracownicza ksiązeczka zdrowia
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Heya ! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > chodzi ci o badania na nosicielstwo(kal)?
    >
    > jesli tak to robi sie je raz w zyciu! i kosztuja okolo 70-80 zl

    Chyba cos sie zmienilo, bo jak bylem ostatnio w przychodni, to tam byla
    taka informacja, ze badania na nosicielstwo ma sie teraz przeprowadzac raz
    do roku. Nie wiem czy to dotyczy wszystkich, ale byly tam takie zawody jak:
    pracownik przwedszkola, itp. Niestety wiecej nie pamietam.

    --
    Best Regards,

    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl