PracaGrupypl.praca.dyskusjepracodawca niepłacący pensji › Re: pracodawca niepłacący pensji
  • Data: 2004-12-16 12:00:27
    Temat: Re: pracodawca niepłacący pensji
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    grochu napisał :

    > Witam forumowiczów i chcę zapytać, czy ktoś z Was odzyskał przed Sądem
    > Pracy zaległe pensje w wyniku nagonki PIPu na nierzetelnych pracodawców ?
    > Jak Sąd w Waszym przypadku traktował poszkodowanego pracownika, a jak
    > niepłacącego pracodawcę?
    > Ja już nie pracuję, PIP odmówił wszczęcia postępowania, a sprawę w sądzie
    > mamw lutym. To tyle.

    Ja piętnastego po kolejnej spóźnionej wypłacie (bywało że dostawałem wypłate
    z 40 dniowym opóźnieniem wynikającym ze złej woli pracodawcy-to wiem)
    powiedziałem wypłata albo mnie jutro nie ma i jest sąd! i była wypłata, no
    i nie było pracy ale to dobrze bo po 3 tyg znalazłem 100 razy lepszą!
    --
    Między duszą a materią pośredniczy matematyka.