PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w pogotowiu opiekunczym › Re: praca w pogotowiu opiekunczym
  • Data: 2004-11-14 19:01:36
    Temat: Re: praca w pogotowiu opiekunczym
    Od: Fumfol <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Za 8 godzin pracy w nocy przysługuje dodatek 20% obliczony wg stawki
    > wynikającej z minimalnego wynagrodzenia, czyli za 1 noc ok. 8 zł
    > brutto, tj. ok. 5,30 zł netto.

    A co jesli zmiana trwa 10 godzin? mam do tego dodac sobie okolo 2
    zlotych brutto? - tak?

    > Jeżeli otrzymasz inne dni wolne za pracę w te 2 święta, to nie będzie
    > przysługiwać dodatkowe wynagrodzenie. Czyli dokładnie: jeżeli w
    > listopadzie przepracujesz nie więcej niż 160 godzin (20 dni pracy), to
    > nie będzie w tym miesiącu godzin nadliczbowych i nie będzie
    > przysługiwało żadne dodatkowe wynagrodzenie za pracę w dni świąteczne.
    > Ale np. w harmonogramie w 2005 r. może w te dni świateczne będziesz
    > mogła mieć wolne dni.

    Mam ulozony grafik do konca miesiaca co tydzien bede pracowac 32 godziny
    znaczy np w grudniu beda mi przyslugiwac dodatkowe dwa dni wolne- tak?
    za 1 i 11 listopada?

    > Czy jezeli obowiazuje

    > rano?
    >
    > Nie powinno tak być. Jednak, aby uniknąć takich sytuacji należy
    > wprowadzić inny system pracy zmianowej: w ciągu jednego tygodnia dany
    > pracownik powinien pracować na tej samej zmianie, a przejście na inną
    > zmianę powinno następować dopiero od następnego tygodnia. Taka
    > zmianowość ułatwiłaby sporządzenie harmonogramu pracy poszczególnych
    > pracowników, zgodnie z przepisami Kodeksu pracy.

    Chesz mi powiedziec ze skoro moj limit na dobe wynosi 12 godzin a moje
    zmiany pomidzy poszczegolnymi zmianami wyniosa np 8, 9 godzin to jest
    wszytko ok? ze poprostu mam siedziec cicho albo zacisnac zeby i nie
    nalezy mi sie za to nic-tak?
    godniowa.

    > Czyli ciągle wypracowujesz zaledwie normę dla 4/5 etatu, a otrzymujesz
    > wynagrodzenie za pracę w wymiarze pełnego etatu. Przy tym wszystkim
    > czujesz się pokrzywdzona.

    nie czuje sie pokrzywdzona:( tylko jestem smiertelnie zmeczona konczac
    jednego dnia prace o 22 a drugiego zaczynajac o 7 to wszytko nie
    wypracowuje 4/5 etatu spedzam raczej wiecej czasu w pracy niz 40 godzin
    pojscie z dzieckiem do dentysty czy po buty nie zawsze da sie zamnknac w
    jakims okreslonym limiecie czasu:(

    > Pozdrawiam
    >
    > wa
    >

    > Dziekuej za cierpliwosc