PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w angli - student medycyny? › Re: praca w angli - student medycyny?
  • Data: 2005-06-01 16:30:59
    Temat: Re: praca w angli - student medycyny?
    Od: Marcin <g...@l...pl.nospam.com> szukaj wiadomości tego autora

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:
    > opieka nad starszymi ludzmi to dobry kierunek poszuiwan?

    Moja dziewczyna dostała pracę przy opiece nad starszymi ludźmi w
    Bournemouth, 2 lata temu. Pracę dostała przypadkiem, chyba się
    specjalnie akurat o coś takiego nie starała.

    Byćmoże po medycynie masz do tego inny stosunek, natomiast ona znosiła
    to raczej kiepsko, to jest często dosłowne maczanie łap w ******. Mam
    nadzieję, że nikogo to nie razi. Moja dziewczyna nie jest wielkomiejską
    pannicą i nie bała się takiej pracy. Wytrzymała z 2 tygodnie.

    --
    Marcin