PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w MACDONALD › Re: praca w MACDONALD
    From: "Martin" <a...@c...ef>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w MACDONALD
    Date: Wed, 15 Nov 2006 15:43:37 +0100

    Użytkownik "poiesis" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1163547752.803625.186330@i42g2000cwa.googlegrou
    ps.com...
    > wie ktos jak tam jest, pracowal tam ktos?
    >
    > Bylem dzis sie spytac.
    > oferuja 5.60 teraz nie pamietam czy brutto czy netto, a jesli sie jest
    > na nocnej zmianie to 20% wiecej daja.

    Brutto - na 100%. Zarobisz tam dokladnie minimum krajowe + dodatek za
    godziny nocne (jezli bedziesz na niocnej zmianie) Na podwyzke nie licz,
    chyba ze bedziesz kapowal na kumpli/kumpele i niezle wlazil w tylek
    kierownikowi to moze dostaniesz awans na instruktora, a pozniej na swinga
    managera. Jednak na kokosy nie licz - instruktor ma moze gdzies tak ze 100
    zl wiecej niz zwykly, niebieski pracownik, a swing z 1200 na reke, ale to
    juz wyjatkowi niewdzieczna praca jest. Ogolnie praca w macu nie jest zla,
    nauczysz sie na pewno dyscypliny i dzialania w grupie, ale nie zmienia to
    faktu, ze jest to jedynie praca "na jakis czas" a nie na stale. Mowi sie ze
    przyszli pracodawcy chetnie przyjmuja do pracy ludzi z przeszloscia w
    McDonald's, bo tacy sa nauczeni ciezkiej pracy i sa bardzo zdyscyplinowani -
    ja bynajmniej nie zauwazylem tego, ale byc moze.