PracaGrupypl.praca.dyskusjepoziom zycia w irlandii - jestem w szoku ;-o › Re: poziom zycia w irlandii - jestem w szoku ;-o (Uwaga na marginesie)
  • Data: 2003-04-18 12:26:48
    Temat: Re: poziom zycia w irlandii - jestem w szoku ;-o (Uwaga na marginesie)
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja wiem, że to może wyglądać na rodzaj lekkiej paranoi, ale na niemal każdej
    polskiej grupie dyskusyjnej czuwa ktoś, kto zachowuje się, jakby mu płacili
    za nachalną reklamę ideologii Breżniewa i Honeckera. Ludzi takich spotykam
    zarówno na grupach "okołopolitycznych", jak i na takich, które z polityką
    nic w zasadzie wspólnego nie mają - np. na fantastyka.s-sf. Ich cechą
    wspólną jest skrajny "dyduchizm", arogancja i gotowość do zrobienia jak
    największej awantury w obronie niezbywalnych zdobyczy socjalizmu.
    Są oni w stanie prowadzić "dyskusję" z dowolną ilością adwersarzy, bez
    liczenia się z czasem i kosztami. Czasem mam wrażenie, że Urban et consortes
    naprawdę zatrudniają młodzież socjalistyczną do patrolowania grup newsowych
    i "robienia polityki". Nie mam specjalnej chęci, czasu i umiejętności, ale
    warto by może dokonać kontrolowanego eksperymentu naukowego i sprowokować
    takich CheGuevarrowców internetu na kilku grupach po to, aby potem starannie
    przebadać naukowo zebrany materiał. Ciekawe, czy okazałoby się, że jestem
    tylko ogarnięty lekką manią prześladowczą, czy może... :)
    T.