PracaGrupypl.praca.dyskusjepotrzebuje pomocy kogoś z HR › Re: potrzebuje pomocy kogoś z HR
    From: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: potrzebuje pomocy kogoś z HR
    Date: Fri, 29 Nov 2002 17:44:29 +0100
    Sender: f...@p...onet.pl@pa54.prochowice.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik "//broda.." <cannibalusUsuńtoiowo@wp.pl> napisał w
    wiadomości news:as7d6s$jfd$1@news.tpi.pl...
    > W związku z tym mam pytanko, czy znalazła by się jakać dobra dusza z
    branży
    > Human Resource i przeczytała by moje dokumenty (powiedzmy ze
    anonimowe) i
    > nakierowała mnie na to co mam w nich zmienić, ewentualnie napisała
    co i jak
    > jest źle?? bardzo by mi to pomogło bo już sam nie wiem co mam robić,
    > pisać.

    Niestety (?) nie jestem z branży HR, ale moje dokumenty przeszły taką
    ewolucję (i chyba w dobrym kierunku), że w końcu zaczęto mnie
    zauważać...
    Jeśli chcesz, to prześlij mi na priva (oczywiście anonimowo), to w
    wolnej chwili postaram się poradzić.

    ### Marek A. Czepil # tel. +48 605 88 60 10 ###
    ### m...@N...mamy.to # GG 3244493 ###