PracaGrupypl.praca.dyskusjeporozmawiajmy o pracy › Re: porozmawiajmy o pracy
    From: "Ela Busz" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: porozmawiajmy o pracy
    Date: Thu, 4 Sep 2003 22:53:15 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@62.233.219.251

    Oczywiscie,
    Zobaczcie jednak sami podajecie naganne przyklady.
    Bede dalej upierala sie , ze jesli pracodawca jest nie fer odejdz i
    powiedz o tym jak najwiekszej liczbie znajomych , aby ich o tym
    przestrzec . To rynek zadecyduje , ze takie rzeczy nie przejda.
    Przytoczylam w liscie "miesko" . Czy dzisiaj poszedlbys stac w kolejce
    czy moze kupil cos innego?
    Co do dzialalnosci swieta prawda ZUS , ale co zrobilismy w tej
    kwestii , aby wymoc na roznych partiach, organizacjach , aby cos z
    tym zrobic ?
    Poza tym nie zgodze sie , ze dzisiaj wszyscy pracodawcy tak robia bo
    ich zmusza rynek. Otoz nie , zapewniam Was, ze Oni dzialaja na rynku
    tylko ze wzgledu na tych nieuczciwych nie moga Was po prostu
    zatrudnic bo musza ograniczac koszty . Robia to dla swoich juz
    zatrudnionych pracownikow , aby ich szanowac i samego siebie. I
    wlasnie dlatego nalezy zaczac od powrotu do normalnego rynku.
    Pracuje dla pracodawcy , on placi mi umowiona pensje a ja jesli
    rozmawiam przez telefon robie to sporadycznie i za to place .
    Inaczej wszyscy oszukuja siebie . W koncu wszyscy zle skonczymy .