PracaGrupypl.praca.dyskusjeporozmawiajmy o pracy › Re: porozmawiajmy o pracy
    From: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: porozmawiajmy o pracy
    Date: Thu, 4 Sep 2003 22:48:12 +0200

    Moim zdaniem, wszystko racja co piszecie, ale nie widzę sensu dyskusji nad
    pierdołami.
    Ponieważ:

    1. Przy obecnej inflacji około 2% bezrobocie ze stopy około 17,8% nadal
    rośnie a nie maleje!!!
    2. Nikt nie odmówi sobie wysłania 100 podań o pracę zamiast 50, do każdej
    firmy, która a nuż odpowie
    3. W Polsce nie ma czegoś takiego jak wyczucie etyki biznesowej (sprawa
    poruszana wielokrotnie na grupie)
    4. Ludzie pracują za 350zł, nie powiedzą ile mają premii. To logiczne że
    nikt by tego nie robił. Z drugiej strony inni żyją w przeświadczeniu ARBEIT
    MACHT FREI, czyli że jak będą dobrzy i uczciwi to dostaną podwyżkę. Znając
    historię - to niemożliwe!!!! KL Birkenau się powtarza w ale większym
    wydaniu, za sprawą inwestorów strategicznych.
    5. Aby znieść kanciarstwo w wynagrodzeniach należałoby znieść zupełnie
    podatki.
    6. Aby uregulować prawo pracownicze w tym kraju, musiałby je stworzyć ktoś
    kto potrafi myśleć.
    7. W prawie podatkowym należy dążyć do wyznaczonego celu a nie w przeciwnym
    kierunku.
    Przykład - reforma p. Leszka Balcerowicza zakładała że co roku podatek
    będzie mniejszy o około 1 stopień procentowy.
    W ten sposób w roku 2004 zamiast 17% stopy podatkowej mamy dalej 22%
    VATu i VAT na bilety do kina. Dziękujemy naszym władcom (którzy ostatni raz
    w kinie byli 20 lat temu przed objęciem kadencji). Nie mówiąc o pozostałych
    podatkach i możliwościach odliczeń - co jak się okazuje w rzeczywistości
    największy kant w dziejach Polski.
    8. Aby można było w miejscu pracy spotkać kulturalnych pracowników lub
    kulturalnego pracodawce, musiałby on uczestniczyć w dowolny sposób w życiu
    kulturalnym (kraju, miasta, wiochy - obojętnie, jakkolwiek)
    9. Wszyscy wiedzą że szukając dobrej firmy należy się przypatrzeć nie
    obecnemu zatrudnieniu (dynamicznej ekspansji) ale temu ile ludzi w ciągu
    ostatnich 3 miesięcy odeszło. Często okazuje się że ta druga liczba jest
    większa...
    10. Jak mam 3 etapowe spotkanie w PLUSIE GSM na stanowisko nawet pomywacza
    to nie mam odwagi powiedzieć na drugim spotkaniu, żeby się HUJ w końcu
    określił czy mnie chce zatrudnić czy nie, bo już nie mam siły jeździć z
    nadzieją że się nadaje.
    11. Faktem jest że jeśli się sami nie będziemy szanowali, to nikt nas nie
    będzie szanował.
    12. Polska nie należy do Polaków. A do kogo nie wiadomo.

    Pozdrawiam
    Th+

    Nie jest ważne już kto jakiej muzyki słucha, ale w jakim formacie.