PracaGrupypl.praca.dyskusjepiedziesiatka › Re: piedziesiatka
    From: Ris <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: piedziesiatka
    Date: Mon, 16 Jul 2007 10:01:57 -0000

    On 16 Lip, 11:07, badzio <b...@n...epf.pl> wrote:
    > Patrze, patrze a tu Ris porozsypywal nastepujace haczki:

    > Bez wzgledu na wiek, takiego postu nie powinienes wysylac. Moglbys go
    > wyslac 'poprawnie'?

    Należy spojrzeć na rynek amerykański bo w Polsce 20 lat temu by PRL
    programistów nie było :) Przeglądając takie zasoby w sieci jak
    www.theserverside.net, codeproject.com czy choćby zespół piszący
    windows mobile. Widać, że ludzie Ci raczej 20-latkami nie są.
    Osobiście dziwi mnie to zjawisko jakie wytworzyło się w Polsce na
    temat wieku programistów. Kilka lat pracuje jako programista i mogę
    powiedzieć, że czym ktoś jest młodszy tym jego wiedza jest mniejsza.
    Oczywiście delikwent ma przeogromne mniemanie o swoim geniuszu
    programistycznym, który w 99% przypadków jest żałosny. Wniosek jest
    taki, że jeśli firmy w Polsce wolą zatrudniać ludzi przed 30 to
    należy wyjechać, np. do Anglii, Irlandii, a tworzenie oprogramowania
    pozostawić ludziom, którzy przyjmując doświadczonego programistę
    patrzą na jego wiek. Należy takie firmy omijać szerokim łukiem.
    Jeśli
    ktoś chce być programistą to nim będzie nawet po 50 roku życia.
    Tylko
    w Polsce może by inaczej.

    --
    Robert Sajdok (Ris)