eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjepapiery, papiery....... › Re: papiery, papiery.......
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpintern
    et.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: papiery, papiery.......
    Date: Thu, 19 Aug 2004 13:54:20 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <cg24e6$cq9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <cg1v9g$41$1@news.onet.pl> <cg20ig$ocm$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <cg217p$4hf$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bzz236.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1092916487 13129 83.30.71.236 (19 Aug 2004 11:54:47
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Aug 2004 11:54:47 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:124268
    [ ukryj nagłówki ]


    > Kluczem jest chyba zastosowanie sieci aby ograniczyć ilość rejestrów i
    > papierów klóre trzeba wypełniać i prowadzić. Może w firmie w której
    > pracujecie funkcjonuje np. intranet w którym rejstrowane są sprawy, sposób
    > ich załatwienia, przekazanie innemu pracownikowi nie w formie zeszytu ale
    > elektronicznie.
    > Jak coś takiego działa ? jak to zorganizować ?
    >
    Jako ze pracuje w firmie informatycznej zaimplementowalismy sobie cos
    takiego (elektroniczna ewidencje) do systemu rejestrujacego prace. Pisma
    adresowane do wielu osób oosoba dystrybuujaca kopiuje w odpowiedniej ilosci
    egz i iwprowadza informacje do systemu zebedzie pismo. Odbierajacy widzi ja,
    a potem potwierdza odbior w momencie fizycznego odbioru pisma. Zamiescza
    takze informacje co dlaej zrobil z pismem. osoba nadajaca pismo widzi u
    siebie wszystkie informacje na temat tego co dzieje sie z generowana przez
    nia korespondencja. Dziala to w firmnie majacej siedziby w 3 miastach.
    Jest wiec dublowanie informacji: rejestr w sekretariacie (on dba rozniez o
    uzyskanie potwierdzenia odbioru od adresata, bo inaczej dostaje po dupie za
    niedopelnienie swych obowiazkow) + system informatyczny.
    Jesli chcesz sie dowiedziec co z twoim pismem masz to albop w systemie, albo
    wymagasz tego od sekretariatu. Jesli sekrtetariat nie wie i nie zalatwi:
    skarga do przelozonego sekr. lub do pelnomocnika d.s. ISO i leci sie po
    premii.

    --
    Jackare
    Bytom


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1