PracaGrupypl.praca.dyskusjepanienki z ministerstwa pracy śmieją się bezrobotnych › Re: panienki z ministerstwa pracy śmieją się bezrobotnych
    From: "Flamenco" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: panienki z ministerstwa pracy śmieją się bezrobotnych
    Date: Mon, 26 Aug 2002 10:58:39 +0200

    Sluchaj Kamilko z Centauri, nie bron tej panienki, bo wszyscy pomysla, ze
    sama nia jestes.
    :)))))
    Tej "laski" po prostu nic nie usprawiedliwia. Nic, "to wies jakas".
    Moze jak kiedys zacznie placic za swoje bledy, to sie czegos nauczy.
    Jej glupawe sorry, wymuszone strachem, to dziecinada

    http://www.gazeta.pl/usenet/