PracaGrupypl.praca.dyskusjeogloszenie o prace › Re: ogloszenie o prace
  • Data: 2005-04-09 19:29:24
    Temat: Re: ogloszenie o prace
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Kowalski w news:264328678.20050408224917@nie.pisz.tu napisał(a):

    > Takich? A nie 90% wszzystkich?

    Nie napisałem ilu takich znam ;-)

    > Sądząc po statystyce nadsyłanych aplikacji, najwyżej (bardzo
    optymistycznie)
    >10% czyta ogłoszenie (to znaczy - zastanawia się, co tam pisze i odpowiada
    > z sensem). To wskaźnik chyba odpowiedni do "różnych zastosowań":)

    To była taka luźna refleksja odnosząca się w ogóle do ludzkiego życia, pytań
    natury egzystencjalnej... ;-)

    > lub proste unikanie stresu związanego z redukcjami...

    Tego chyba nie uniknę. Wszedłem w "gniazdo szerszeni" czyli tam, gdzie
    wszyscy mówili - bez znajomości zapomnij ;-P

    > Jesteś kolego w zdecydowanej mniejszości. Tzw. rodzynek ;)

    Taaa... koleżanka mnie od mamutów wyzywa, czy też od innych wymarłych
    gatunków. Ale też żeby nie było - nie jestem specjalistą, nie jestem
    wybitnie uzdolniony, czy też nawet uzdolniony. Jeśli chodzi o bystrość mego
    umysłu to ostatnio mam wręcz wrażenie, że się uwsteczniam :-( To pewnie
    przez studia ;-) Moje zarobki też nie są powalające. Z tego co czytam to dla
    wielu jest to stawka, za jaką nie da się wyżyć ;-) To prawda. Gdybym miał
    rodzinę na utrzymaniu miałbym problem. Ale w tej chwili mi wystarcza. Tak
    więc moja wyjątkowość może brać się jedynie z tego, że lubię swoją pracę.
    Ale to też tylko wtedy, gdy w zespole jest OK. Bywają dni, gdy jednak coś
    się psuje, dochodzi do nieporozumień i wtedy wszystkiego się odechciewa.
    Tutaj więc apel do tych, od których zależy atmosfera w danej grupie (poprzez
    wpływ na zatrudnienie lub kierowanie grupą) - dbajcie o to, bo dzięki tym
    wydajność przynajmniej niektórych znacznie wzrasta. Pamiętam jak nam kiedyś
    jeden z wykładowców opowiadał historię gdy był dyrektorem w pewnej firmie.
    Co roku było organizowane jakieś większe spotkanie. Nie pamiętam z jakiej to
    okazji, ale nie to jest najważniejsze. Chodziło o to, że co roku za
    zorganizowanie wszystkiego odpowiadał pewien człowiek. Po uroczystościach
    dyrektor (późniejszy mój wykładowca) podszedł do niego, uścisnął mu dłoń i
    powiedział:
    - Panie Kowalski. Bardzo panu dziękuję za zorganizowanie tego wszystkiego.
    Owemu panu ponoć oczy się zaszkliły, bo nigdy wcześniej żaden z dyrektorów
    mu nie podziękował.
    "Uścisk ręki prezesa"... może brzmi śmiesznie, ale czasem dodaje skrzydeł.
    Wielu ludzi ma potrzebę aby czuć się potrzebnym. Taki gest zaspokaja tę
    potrzebę. W prosty sposób można też skrzydła podciąć. Słyszałem też o
    przypadku, gdy przełożony do swego pracownika powiedział - zabierz to, ja
    nie mam czasu zajmować się pierdołami. Chodziło akurat o coś co wchodziło w
    zakres obowiązków tego pracownika. Wspaniały wyraz docenienia pracy innych.
    No ale to też już inny temat. Chociaż gdyby ktoś był zainteresowany, to
    chętnie rozwinę ;-)

    pozdrawiam
    Greg