PracaGrupypl.praca.dyskusjeogloszenie o prace › Re: ogloszenie o prace
  • Data: 2005-04-09 17:45:03
    Temat: Re: ogloszenie o prace
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestem pracocholikiem,

    Ale to nie jest dobrze. Co innego faktyczny pracocholik, a co innego
    ktoś, kto poważnie i z pasją podchodzi do pracy i za to nazywają go
    pracocholokiem...

    > Mam wrażenie, że nikt nie czyta baz danych z gotowymi aplikacjami.

    Niezbyt warto przebijać się przez te bazy. Są rozdrobnione pomiędzy
    różne firmy i portale HRopodobne, należy zapłacić w iluś tam miejscach
    i potem poruszać się po takich samych abstrakcjach, jak nadchodzące CV
    bez gwarancji, że kandydata akurat zainteresuje nasza propozycja i bez
    gwarancji na aktualność danych. Jeśli kandydat przysyła aplikację, to
    przynajmniej wiadomo, że te dwie sprawy są OK.
    No i - poza rozproszeniem - sama konstrukcja tych baz nic nie wnosi
    atrakcyjnego. Żeby pozostawnianie aplikacji w bazach miało większy
    sens, po pierwsze - należy dokonać całkowitej reorganizacji (zmiany
    filozofii) baz, po drugie scentralizować je. To powinno być poparte
    programem rządowym. W końcu mamy tam w "odpowiednim" resorcie armię
    urzędników i wzorcowy przykład na brak skuteczności działań.

    > Wszyscy oczekują że kandydat na pracownika po ogłoszeniu naboru
    > przyjdzie na klęczkach

    No i z takimi poglądami wobec pracodawców nie wychodzisz poważnie.
    Nikt nie oczekuje nikogo na klęczkach, tylko stara się tak dobrać
    pracowników, żeby prawdą było Twoje stwierdzenie:

    > to obie strony powinny mieć zysk z pracy

    > Robiłam kiedyś nabór pracowników i wiem ile czasu pochłaniają
    > rozmowy kwalifikacyjne i jak trudno wybrać kandydata spełniającego
    > założone kryteria doboru.

    I co, oczekiwałaś kandydatów na klęczkach? Sama sobie przeczysz.

    > Czy ja się mylę oferując pracę na pełnych obrotach ale w zamian
    > oczekując uczciwości i szacunku?

    Z tego wnioskuję, że sami oszuści i pomiatający Tobą proponują ci
    zatrudnienie?

    J.K.
    --
    ====== kilka ofert zatrudnienia: www.zapraszam.pl/praca/ ======
    1 września o 12.00 Warszawa, Meissnera 5 - otwarcie jubileuszowej