PracaGrupypl.praca.dyskusjenieuczciwy pracodawca (naiwny pracownik ;)...) › Re: nieuczciwy pracodawca (naiwny pracownik ;)...)
  • Data: 2009-01-12 11:49:25
    Temat: Re: nieuczciwy pracodawca (naiwny pracownik ;)...)
    Od: jackob <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Sty, 12:31, "Nixe" <n...@o...eu> wrote:
    > "jackob" <1...@g...com> napisał

    > Jaki papierek? Weź się może dowiedz konkretnie co i jak, bo chcąc zrobić
    > dobrze, jeszcze niechcący napytasz biedy temu swojemu ziomkowi. Jesteś
    > pewien, że pracodawca nie odprowadza mu składek ZUS i zaliczek na podatek?
    > Sam brak umowy (jako papierka) kompletnie o niczym nie świadczy.
    >
    > Pozdrawiam
    > Nixe

    Z tego co mówił kolega to pracuje kompletnie na czarno, zero
    ubezpieczenia, nawet do lekarza nie może iść itd (tak mówił,
    aczkolwiek kasę dostaje na konto). Co do napytania biedy wszystko
    pozostawiam w jego rękach, chcę tylko mu poradzić co może zrobić w
    takiej sytuacji. Poza tym im mniej takich nieuczciwych pracodawców tym
    chyba lepiej dla nas pracujących ;).