PracaGrupypl.praca.dyskusjeneitypowa praca, jak to rozwiazac prawnie › Re: neitypowa praca, jak to rozwiazac prawnie
  • Data: 2004-06-11 13:00:02
    Temat: Re: neitypowa praca, jak to rozwiazac prawnie
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "terrorysta" <t...@g...pl> napisał

    > Notariusz jest zbedny. Jesli chodzi o powazna kwote polecalbym
    skorzystanie z
    > uslug radcy prawnego(tylko nie adwokata! oni sie na tym nie znaja w
    wiekszosci
    > przypadkow).

    kwoty nie take znowu wielkie od 100 do 500 za załatwienie dojscia, za
    poznanie pana x z panem y, i tu sie moja rola konczy, nie bardzo che
    zalatwiac tego typu sprawy po za prawem, bo potem moga wyniknac jakies jaja

    >Podatek- w zeznaniu rocznym, w rubryce dochody z innych >zrodel.

    czyli podatek płace w formie dopłaty, a jaka jest stawka podatkowa? i czy
    musze rejestrowac działalnosc gospodarczą? przypominam ze juz pracuje i to
    byłoby tak na boku i nic neie ma wspolnego z tym czym sie zajmuje

    Drag