PracaGrupypl.praca.dyskusjenagdodziny › Re: nagdodziny
  • Data: 2006-04-20 15:24:51
    Temat: Re: nagdodziny
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    gromax wrote:
    > tylko że powstaje drobny problem przy rozliczeniu miesięcznym - np. do 28
    > kwietnia powinno się wybrać wszystkie nadgodziny za kwiecień. Załózmy, jest
    > ich 7. więc do pracy na jedną godzinę. Zaplanowane wyjście - o godzinie 9,
    > ale wpada jakaś "nagła potrzeba". i robota się przedłuza, załóżmy do 19.
    > Czyli powstaje automatycznie 10 godzin nadgodzin. Nie do odebrania w
    > kwietniu - bo to ostatni dzień miesiąca. Nie do wypłacenia, bo płace już
    > naliczone. Więc wyrównanie w następnym miesiącu? a pracodawca na to -
> [...]

    Nic nie powinno byc wybrane... Powinny byc po prostu wypłacone, to czy
    wyrównanie będzie w następnym miesiącu czy parę dni po wypłacie - to
    jest w gestii pracodawcy ustalić rozsądne okresy rozliczeniowe i sposob
    wypłacania. A to, że ktos niepotrafi zaprotestować, to niech później nie
    płacze jak mu źle...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl