PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny - jak? › Re: list motywacyjny - jak?
    From: Cezary Morga <c...@d...pl>
    Subject: Re: list motywacyjny - jak?
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Mon, 27 Mar 2006 20:03:01 +0200

    xmarcel wrote:

    > witam wszystkich serdecznie
    > chce napisac list motywacyjny, pracodawca niejest mi znany, list
    > bedzie wyslamy mailem do "lowców glów". wszystkie wzory listow jakie
    > widzialem byly adresowane do kontretnego pracodawcy, wiec teraz
    > niewiem jakich zwrotow uzywac? podpowiedzcie cos.
    > i jeszcze jedno : cv i list mot mam wyslac mailem - jak to technicznie
    > zrobic? CV w tresci a list w zalaczniku? czy moze list i cv w
    > zalacznikach?

    Wydaje mi sie, ze najlepiej cv + lm w zalacznikach (moze byc jeden
    dwustronicowy zalacznik). do tego najlepiej w jakims dobrym, przenosnym
    formacie, ktory mozna odczytac wszedzie, a takim wydaje mi sie pdf.

    Jest na sieci dobry program do "drukowania" prosto do pdfa - primopdf. w
    googlu napewno znajdziesz adres...

    --
    Cezary Morga