PracaGrupypl.praca.dyskusjeleperówki, zasiłki i takie takie... › Re: leperówki, zasiłki i takie takie...
  • Data: 2006-10-31 12:48:29
    Temat: Re: leperówki, zasiłki i takie takie...
    Od: Michał <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "IP" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ei7fsg$h42$1@inews.gazeta.pl...
    > I w koncu Urzad Pracy mialby adekwatna nazwe to pelnionej funkcji.

    Wszystko fajnie ale:
    kto będzie pilnował tych bezrobotnych ? - bo skąd masz pewność że koleś się
    nie zgłosi rano po czym pójdzie do domu ...
    za co kupisz tą farbę, czy pewną ilość mioteł co rok ? - znając realia to
    sami urzędniki pewną część "zagospodarują"
    coś podobnego miało już wejść - kilka dni w miesiącu pracy za 5 zł /h tylko
    jakoś tej pracy nie widać.
    Wszystko kombinujecie na sile zawracając Wiśle kijem a może niech ktoś
    wymyśli dlaczego ludzie nie chcą pracować za 680 netto często w zwierzęcych
    warunkach za to wolą siedzieć w domu za 450 ...na sile nic nie da rady bo
    wszyscy się spakują wyjada i tyle.

    Pracy naprawdę nie ma - u mojego ojca (jeszcze spółka czyli państwowy
    zakład) są przysyłani z sądu "na odróbkę" ludzie którzy nie mają kasy na
    mandaty. Zakład komunalny a jedyne co mają do roboty to zamiatanie placu.
    Goście aż asfalt wytarli a ile mioteł zużywają to się nie policzy.