PracaGrupypl.praca.dyskusjekursy,szkolenia a wypowiedzenie › Re: kursy,szkolenia a wypowiedzenie
  • Data: 2007-08-08 06:44:49
    Temat: Re: kursy,szkolenia a wypowiedzenie
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Sie, 08:20, "A-Geo" <n...@n...pl> wrote:
    > Witam,
    > chciałabym zmienic prace, ale w dotychczasowej uczestniczyłam w kilku
    > szkoleniach i podpisywałam oświadczenie, iż nie zwolnie się od dnia szkoleń
    > przez 5 lat. Czy to jest zgodne z prawem?Czy jesli tak to muszę czekac az
    > upłynie te 5 lat?Czy mieliscie podobne zdarzenie?
    > pozdrawiam
    > z góry dziekuje za pomoc

    z tego co pamietam, maksymalna dlugosc takiej lojalki to 3 lata (ale
    moge sie mylic), a jedyna droga do wczesniejszego rozwiazania umowy z
    Twojej inicjatywy to splata nieodpracowanej jeszcze czesci kosztow
    szkolenia. Z kolei, jesli pracodawca sam Ciebie zwolni, to tez nie
    musisz splacac, wiec moze postaraj sie o wypowiedzenie ze strony
    firmy? Wypowiedzenie, podkreslam, porozumienie stron nie wystarczy (ze
    znanych mi przypadkow).

    --

    Pozdrawiam,

    glos