PracaGrupypl.praca.dyskusjekto jest odpowiedzialny ? › Re: kto jest odpowiedzialny ?
  • Data: 2002-05-23 08:37:22
    Temat: Re: kto jest odpowiedzialny ?
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > - w drugiej firmie podpisuje umowę zlecenie na wykonywanie comiesięcznie
    > pewnych prac
    >
    > - ten drugi pracowdawca proponuje jednak aby nie zgłaszać naszej umowy do
    > zusu ( nie odprowadza wtedy składki na ubezp. zdrowotne i zaliczki na
    > podatek)

    Hmm.. to wtedy chyba ta umowa nie jest nic warta - jesli nie mozesz jej
    pokazac (bo przyczepia sie za nieplacenie ZUS) to rownie dobrze mogloby jej
    nie byc. Ja na Twoim miejscu dowiadywalbym sie, czy na pewnot rzeba placic
    ZUS jesli juz jeden pracodawca to robi, oraz czy nie da sie tej pracy
    podpiac pod umowe o dzielo od ktorej ZUSu odprowadzac nie trzeba