PracaGrupypl.praca.dyskusjekomunikatywny angielski › Re: komunikatywny angielski
    From: "LudziePracy.pl" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: komunikatywny angielski
    Date: Tue, 9 Jan 2007 19:59:33 +0100

    No to jeszcze raz:

    Komunikatywność - zdolności interpersonalne, które pozwolą na dobry
    kontakt, czyli brak barier w samym akcie komunikowania się

    Komunikatywny angielski - to stopień znajomości języka angielskiego, który
    pozwala na dobry kontakt, czyli brak barier w samym akcie komunikowania się
    w języku angielskim.

    Chodziło mi o różnice słów "komunikacyjny" a "komunikatywny". :)

    ===================
    Pzdr.
    SebJak
    ----
    Znajdź w końcu dobrą pracę!
    www.ludziepracy.pl
    ====================

    Wiatm,

    > Komunikatywność to zdolności interpersonalne, które pozwolą na dobry
    > kontakt, czyli brak barier w samym akcie komunikowania się. Idąc dalej,
    > komunikatywny angielski to taki, którego stopień znajomości pozwala na
    > dobry
    > kontakt, czyli brak barier w samym akcie komunikowania się w języku
    > angielskim.

    A mógłbyś to powtórzyć w komunikatywnym polskim? Chyba że mój
    polski nie jest zbyt komunikatywny. Może jakoś tak trochę
    praktycznie rozwiniesz temat, bo dla mnie to trochę brzmi jak masło
    maślane, ale mogę się mylić.

    Usjwo