PracaGrupypl.praca.dyskusjejawna dyskryminacja - a co na to ustawa ? › Re: jawna dyskryminacja - a co na to ustawa ?
  • Data: 2002-01-23 19:23:50
    Temat: Re: jawna dyskryminacja - a co na to ustawa ?
    Od: kingram <k...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    "A.B." wrote:
    <ciach>
    > Niedawno na RTL-u czy czyms podobnym ogladalem reportaz o facecie, ktory
    > sprzedaje ekskluzywna damska bielizne.
    > Urzadza prezentacje u klientek. Byly krotkie migawki jak to one ogladaja
    > biustonosze, dyskutuja, przymierzaja.
    > Dlaczego sie nie krepuja w obecnosci faceta?
    > Bo on jest homo....
    I tutaj tez pewnie o to chodzi...
    Gosciu prawdopodobnie pozna technologie marketingu dla tego Banku (jesli
    juz jej nie zna ;o) i musi ja zachowac w tajemnicy. A wiadomo ze
    konkurencja pierwsze co bedzie chciala zrobic to napuscic na niego
    slicznotke...
    No i co wtedy? NICI - facet jest gejem! Pary z ust...
    ;o)
    --
    Bsrgds
    Krzysiek Ingram, Muenchen

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them - be GPL !"