PracaGrupypl.praca.dyskusjejaka praca? › Re: jaka praca?
    From: "Andżelika" <A...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jaka praca?
    Date: Fri, 4 Jul 2003 10:53:39 +0200

    Laczku byłam juz na dwoch etapach rozmowy kwalifikacyjnej i dzisiaj mają dać
    mi odpowiedź jest to praca w Warszawie i sprzedaje sie przez telefon, oni
    sami jak przeprowadzali ze mną rozmowe to zadawali mi dziwne pytania typu co
    zrobię jak grupa mnie nie przyjmie, nie dałam po sobie poznać ale trochę sie
    przestraszyłam i jestem ciekawa co tam się dzieję, pracy się nie boję każda
    jest ciężka tylko zależy za jakie pieniądze mam już doświadczenie w
    sprzedawaniu przez telefon także spoko, napewno jakoś bede sobie dawać radę
    , obecnie pracuję ale na pół etatu i mało zarabiam, tutaj robiłabym to samo
    i miała bym cały etat, interesuje mnie właśnie atmosfera wewnątrz firmy czy
    psychicznie człowiek da radę tam długo wytrzymać i ile jest w stanie zarobić
    jak juz dojdzie do wprawy?