PracaGrupypl.praca.dyskusjejaka nazwa stanowiska? › Re: jaka nazwa stanowiska?
  • Data: 2005-10-03 11:15:54
    Temat: Re: jaka nazwa stanowiska?
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03-10-2005 o 13:06:39 Immona <c...@n...googlemailu> napisał:

    > A czy jest cos, gdzie od razu o nazwie widac, ze sie nie tylko zarzadza
    > gotowym produktem, tylko sie go od podstaw tworzy i wprowadza?

    mmm...
    AE, Poznań
    Specjalności na Wydziale Towaroznawstwa
    (...)
    MENEDŻER PRODUKTU
    (...)
    "Program kształcenia koncentruje się na umiejętności praktycznego
    kreowania i weryfikowania pomysłów na produkt, zgodnych z potrzebami i
    pragnieniami klientów, nadaniu im odpowiednich charakterystyk i
    wprowadzenia na rynek."

    Jeśli sie upierasz, żeby było w nazwie, to może napisz "new product
    manager" albo "Kreator/Menedżer Produktu"?

    --
    W powietrzu wisi coś podłego | Irracjonalne jakieś zło
    Ma się ochotę na jednego | I prawdę mówiąc, tylko to