PracaGrupypl.praca.dyskusjejak sie zwolnić? › Re: jak sie zwolnić?
  • Data: 2006-02-17 16:24:39
    Temat: Re: jak sie zwolnić?
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Otóż chcę zrezygnować z pracy: umowa o prace do końca roku, 2 tygodniowy
    > okres wypowiedzenia.
    > Tylko nie wiem zupełnie jak sie za to zabrać. Najpierw do szefa, a potem do
    > kadr? Czy odwrotnie - postawić szefa przed faktem dokonanym?

    Sa różne style, i to zalezy głównie od twoich relacji z szefem, i ewentualnego
    przewidywanego rozczarowania twoja decyzja. W związku z tym, że takie wypowiedzenie
    zlozone w ciagu tygodnia skutkuje startem na jego ostatni dzien, napisałbym prosbe o
    rozwiązanie umowy za porozumieniem stron i podszedl do szefa w piatek przed
    południem:) Następnie jesli zwlekalby z odpowiedzia lub sie nie zgodzil - oddalbym w
    sekretariacie pod koniec dnia za potwierdzeniem (czy tam, gdzie sie to was
    praktykuje) wypowiedzenie umowy o prace - ktore to skutkuje wlasnei za 2 tygodnie.

    A osobiscie uwazam, że nie powinno sie stosowac wersji 2 bez probowania 1

    Wojtek