PracaGrupypl.praca.dyskusjejak liczyc diety za delegacje › Re: jak liczyc diety za delegacje
    From: "marek rybakowski" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak liczyc diety za delegacje
    Date: Mon, 10 Jan 2005 20:17:14 +0000 (UTC)

    ale jakiej jakosci musi byc posilek aby pracodawca mogl placic 25%
    przyslugujacej diety, szczegolnie jest to istotne przy podrozy zagranicznej
    gdzie posilki potrafia byc bardzo dziwne, czy np. posilek musi odpowiadac
    polskim standartom, czy moze byc zrobiony wedlug miejscowych zwyczajow nie
    zawsze odpowiadajacych smakowo nam, np. miejscowi jedza robaki to my tez mamy
    jesc robaki ?