PracaGrupypl.praca.dyskusjeinformatyk - płaca tylko za roboczogodzinę › Re: informatyk - płaca tylko za roboczogodzinę
  • Data: 2005-01-20 22:56:15
    Temat: Re: informatyk - płaca tylko za roboczogodzinę
    Od: marxio <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O to ze robisz z siebie ..................... a nie informatyka.

    nie zrozumiales mnie. Ja nie jade do klienta-nie pracuje za 9 zl/h, tylko
    pracuje w firmie, ktora mi placi tyle. Sama bierze moze i 50, ale ja jestem
    jedynym pracownikiem tej firmy i to szef mi placi !
    Czytaj ze zrozumieniem prosze...
    Powiedzmy zarabiasz 2k na miesiac. Podziel to przez 168 h i zobacz ile ci
    wyjdzie...

    > Mieszkasz.

    Wspolczuje...

    > A ja sie dziwie informatykom ze nie potrafia sie dogadac tak jak lekarze,
    > stomatolodzy czy prawnicy. Maja swoje korporacje, trzymaja stawki i jakos
    > nie widac by ze soba konkurowali cenowo. Wola miec malo klientow za duza
    > kase.

    moze i jest ich tylu co lekarzy, ale ludzie wala do przychodni milionami, a
    uzytkownicy komputerow....ej, psuje ci sie codziennie cos w komputerze ?
    Jeszcze raz wniosek: wina-mały rynek.

    a gdyby było ich z 20-tu....? :)

    PS
    Odbiegasz od tematu...