PracaGrupypl.praca.dyskusjeinformatyk - płaca tylko za roboczogodzinę › Re: informatyk - płaca tylko za roboczogodzinę
  • Data: 2005-01-21 22:43:10
    Temat: Re: informatyk - płaca tylko za roboczogodzinę
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    marxio wrote:

    > Pracowałem przez ostatnie 3 lata jako informatyk.

    :>

    > Jezdziłem po firmach i naprawiałem to co było zespute (serwery, stacje robocze &
    > sprzęt).

    nie wierze; po pierwsze, to sprzetu sie nie naprawia, a na pewno nie
    przez jednego pana i na miejscu u klienta; po drugie, nie jest to
    realne, zeby dostawac 9PLN netto za wiedze z zakresu "serwery, stacje
    robocze"; bo pod tak nazwa moze sie jedynie kryc wykonywanie typowych
    czynnosci, ktore zdolny jest wykonac srednio zaawansowany uzytkownik
    systemow desktopowych Windows;

    adas;