PracaGrupypl.praca.dyskusjehandlowcy - ile zarabiacie ??!! › Re: handlowcy - ile zarabiacie ??!!
  • Data: 2005-10-03 19:27:47
    Temat: Re: handlowcy - ile zarabiacie ??!!
    Od: "max20001" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrndk2th5.kv9.januszek@lexx.eu.org...

    > To jeszcze napisz ile obrotu robisz co miesiac ;)
    >
    > j.

    nie, nie zaniemowilem - ale uscislajac - znajoma z agencji szuka dla swojego
    klienta handlowca na ww warunkach
    i jakos nie ma tlumu chetnych - ja pracuje w administracji i mam srednia
    krajowa i mysle powaznie nad zmiana branzy
    i chcialbym wiedziec ile zarabiaja tak na prawde ph

    inny przyklad - znana firma odziezowa, trojmiasto, brand manager, 6000
    brutto, auto, telefon,