PracaGrupypl.praca.dyskusjegdy firma nie zgadza sie na porozumienie stron... › Re: gdy firma nie zgadza sie na porozumienie stron...
  • Data: 2005-11-26 23:17:22
    Temat: Re: gdy firma nie zgadza sie na porozumienie stron...
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik gostek napisał:

    > jesli potrafisz udowodnic nie placenie za nadgodziny, to jest to ciezkie
    > naruszenie obowiazkow przez pracodawca
    >
    > uprawnia cie o ile wiem, do zlozenia wypowiedzenia ze skutkiem
    > natychmiastowym z winy pracodawcy
    >
    > najlepiej jednak zanim sie na to zdecydujesz podpytaj w PIP (panstwowa
    > inspekcja pracy) i u dobrego prawnika
    >
    > jednak taka decyzja oznacza na pewno klopoty

    Potwierdzam. Po moim odejściu z pracy w sierpniu 2003 roku, dopiero
    jakis miesiac temu wyprostowaly sie i skonczyly wszystkie sprawy z tym
    zwiazane (m.in. swiadectwo pracy). Prawo bylo po mojej sptronie
    ewidentnie, jednak aby dojsc swego, kosztowalo mnie to sporo czasu,
    pieniedzy, nerwow, wizyty w sadach pracy, pipach.
    PS A moze urlopik? Albo chorobowe...