eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeformat aplikacji › Re: format aplikacji
  • Data: 2003-11-05 21:18:17
    Temat: Re: format aplikacji
    Od: JKorr <e...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 5 Nov 2003 21:03:40 +0100, Kamil wrote:

    > Tak sie sklada, , ze jestem zwiazany z branza doradcza i dobrze znam druga
    > strone - dzialy personalne i dlatego twierdze, ze rtf lub doc jest
    > wygodniejszy.
    >
    > Sorki, nie mam czasu na czytanie w tej chwili artykulu pod linkiem ktory
    > wyslales, ale zgadzam sie z argumentami ze pdf jest elegantszy,
    > bezpieczniejszy podkatem wirusow itd. Rfty i doci sa jednk latwiejsze do
    > katalogowania, wyszukiwania pelnokontekstowego i trzymania w bazach. Dlatego
    > je polecam w imieiu czytajacych.
    >
    > Oczywiscie nic sie nie stanie jesli przyjdzie rtf. To po prostu kwestia
    > wygody HRowcow i latwieszego wyszukiwania kandydatow w bazach
    > elektronicznych.
    >
    I nie trzeba posiadać (kupować oczywiście...) pełnej wersji
    Acrobata. rtf można stworzyć podstawowym wordpadem.
    --
    JKorr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1