PracaGrupypl.praca.dyskusjeformat aplikacji › Re: format aplikacji
  • Data: 2003-11-05 23:30:29
    Temat: Re: format aplikacji
    Od: Tmn <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

    > I nie trzeba posiadać (kupować oczywiście...) pełnej wersji
    > Acrobata. rtf można stworzyć podstawowym wordpadem.

    nie no... pdf'a najfajniej się robi tzw. "drukarkami pdfowymi", są darmowe
    (nie za doskonałe jednak), oraz płatne, nie bardzo drogie jednak

    Bardzo dobry jest pdffactory, który w wersji podstawowej, darmowej, nie ma
    po prostu kilku opcji wersji pełnej, jednakże daje bardzo dobre efekty,
    identyczne jak np. z Worda.

    Dodatkową zaletą drukarki pdf, jest możliwość wydrukowania kompletnie
    czegokolwiek, co się drukuje na zwykłej drukarce (np. po to, żeby
    przenieść plik do kolegi).
    Do odczytywania pdf'ow jest darmowy Acrobat Reader, jednak to zawsze jest
    obaca aplikacja, a firma, nie mająca dostępu do internetu, lub gdzie nikt
    nie instaluje nawet darmowego oprogramowania, może tego po prostu nie
    odczytać. Stąd moje pytanie o format...
    Dla mnie chyba najwygodniejszy jest html, najwięcej roboty żeby zrobić,
    ale najprostsza edycja, w niemal dowolnym programie, i najprostszy do
    otworzenia, każdy system od W98 ma wbudowaną przeglądarkę internetową
    (IE), więc odpada wszelki problem z aplikacjami otwierającymi, nie?
    Przy odrobinie umiejętności można stworzyć naprawdę ładny cv...
    Minusem poważnym jest umieszczanie zdjęcia, w przypadku html zdjęcie musi
    być w osobnym pliku, w przeciwieństwie do rtf, doc i pdf...
    No nic... to takie tam moje rozważania, nie trzeba czytać... no chyba, że
    cierpicie na bezsenność ;)

    Tmn

    http://www.softcoffee.net/

    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/