PracaGrupypl.praca.dyskusjefirmy IT w Krakowie - Zarobki › Re: firmy IT w Krakowie - Zarobki
    From: "Marcin" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: firmy IT w Krakowie - Zarobki
    Date: 22 Jan 2007 06:46:05 -0800

    Niespełna rok temu odrzuciłem ofertę ericpola, właśnie ze wzgl. na
    tą 'premię, która może ew. nie zostać wypłacona'.

    Całkiem nieźle płaci Deltavista w której pracuję. Na tyle dobrze,
    że do Sabre iść mi się nie chce, chociaż ostatnio dzwoniła do
    mnie rekruterka i opowiadała o zarobkach tam. Pewien problem polega na
    tym, że pensja u nas jest uzależniona od doświadczenia i
    umiejętności.